Ons land kent met de geplande ontwikkeling van ruim 961.000 woningen tot 2030 een enorme uitdaging. Dit is een enorme extra belasting op het, al vaak zwaarbelaste, mobiliteitssysteem. Het gebruik van een (strategisch) verkeersmodel is een goed instrument om mobiliteitsbeleid te toetsen of om problemen ten aanzien van mobiliteit inzichtelijk te maken.

Sinds 2014 ben ik werkzaam als adviseur Verkeersprognoses op de afdeling Verkeersmanagement en –prognoses. Hier werk ik aan diverse mobiliteitsvraagstukken zoals woningbouwontwikkeling, de mobiliteitstransitie en OV vervoerwaardestudies. Dat doe ik voor verschillende overheden, voornamelijk binnen de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH) en de regio Zaanstreek.

Ik hecht veel waarde aan het concreet, helder en overzichtelijk overbrengen van modeluitkomsten om de opdrachtgever zo te helpen bij het maken van de juiste beslissing. Daarnaast vind ik het belangrijk om het gesprek aan te gaan over de uitgangspunten van modelberekeningen, om zo het verkeersmodel zo optimaal mogelijk in te richten en daarmee de klantvraag te beantwoorden.

Binnen Goudappel werken we aan een breed scala aan mobiliteitsvraagstukken, en onze multidisciplinaire aanpak bij projecten spreekt me erg aan. Daarnaast gaan we altijd voor een kwalitatief goede aanpak, iets dat goed bij mij past. Tot slot is er veel ontwikkelperspectief door nieuwe mobiliteitsvraagstukken en wordt me alle vrijheid geboden om zelf mijn ontwikkeling te sturen.

Benieuwd wat ik voor u kan betekenen?

Neem contact op met Frans